سئوال

مسائل و مشکلات دونوع واقعی و کاذب دارند. خیلی وقتها این مسائل کاذبند که ما را به خودمان مشغول میکنند و وقت ما را میگیرند. در حالیکه ما گمان میکنیم که داریم مسائل ضروری را حل میکنیم در حال تلف کردن وقت و انرژی و روحیه برای یک مساله کاذب هستیم. سئوال این است که مسائل کاذب چه نشانه‌هایی دارند و آنها را چطور از مسائل ضروری باید تشخیص داد؟

اگر شما جواب را بلدید برای من هم بنویسید...

تعبیر

 

تعبیر رویا شاهراهی ست برای درکِ فعالیت های ناخوداگاه ذهن .

زیگموند فروید

 

دعا میکنم،

خیلی زیاد..

اما خبری نیست!

از دعا بیزار میشوم !!

و نمیفهمم که :

عمری است که پشت به خدا کرده دعا میکنم.!!!

 

با خودم فکر میکردم که  

آیا خودم را گم کرده ام؟

اما نه .

به گمانم خودم را اشتباهی پیداکرده ام.

سومین

باور کنید... چونکه میبیند....

باور کنید...چونکه دانشمندان گفته اند

بپذیرید ... چونکه تجربه نشان داده

این آن چیزی است که دیگران میگویند...

اما اگر این حرفها درست است...

مسیحا چرا گفت

            خوشا آنانکه ندیده ایمان آوردند....

دوم

 

میگویند وقتی که به چیزی که میشناسی برخورد میکنی

آنر ا طوری دیگر ببین. ..

دنیا را طوری دیگر ببین

زندگی را ظوری دیگر ببین...

 و آنوقت زندگی طوری دیگر خواهد بود.

میگویم

عطر شکوفه های هلو  

در بهار غوغا میکنند.

حتی وقتیکه انسانی نیست که ان را ببوید...